Lägger ner

Alla som brukar läsa min blogg har självklart märkt att aktiviteten varit noll nästan ett helt år. Så kommer det nog vara i fortsättningen också.

Jag har bestämt att lägga mitt tävlande på is tillsvidare, motivationen är borta, helt enkelt inte kul att tävla längre. Tränar gör jag fortfarande, men hoppar över dom där allra jobbigaste och vidrigaste passen. Jag har väl hållit skenet uppe för dom flesta hela året, varför vet jag inte men så är det. Några korta stunder under året har det varit kul på riktigt med cykel. När Gästrikecupen drog igång, Borlänge Tour och kanske nån mer gång.

Jag har avanmält mig till Masters VM i Norge om 2 veckor som var årets mål, anmälde mig i vintras för att få en kick och köra igång träningen på riktigt. Funkade skapligt vissa perioder, men det sista suget saknades ändå.

Vi får se om jag återkommer på tävlingsbanorna nån gång i framtiden, jag blir H40-gubbe 2016.

Vill rikta ett stort tack till dom som hjälpt mig i år. Främst Stefan, Magnus o Jonas på PP Cykel, samt Markus på Kvalitetstid, Cycleservicenordic och MT Zoom.

Tack för mig

/Johan

1 tanke på “Lägger ner

Lämna en kommentar